THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday 1 November 2013

Halal

Lokasi : bilik suram 

Background song : clarity Zedd

Halal?
Tahu sebut tapi tahu mana satu halal ?
Rupa nya cara nya apakah nya

Ok
Macam ni
Duduk nya aku di kota metropolitan
Disini semua aku pandang menjadi halal
Bukan lah halal dari segi apa
Halal orang merogol
Halal orang merompak
Halal orang menculik
Halal orang meraba
Halal orang bermabukkan
Pervert

Malam dimana orang sibuk berjimba
Di dalam pusat beristirehat
Aku berjalan kaki pulang ke rumah dengan
Pelbagai perasaan campur aduk
Sepanjang langkah aku memang dugaan 
Pada malam itu

Anjing liar ekori
Aku tengok dia, dia tengok aku
Takut jugak lah bak nya kena gigit
Mampos aku
Aku tengok anjing tu dengan muka acah2 garang
Dan selamber jalan 
Jeling2 belakang jugak ah kot2 dia ikut
Alhamdulilah Allah memahami aku

Terus lagi berjalan menuju kerumah
Jalan itu gelap tapi ada jugak kerete lalu lalang
Seperti lelaki tak betul
Mengekori aku

Perasaan aku tak perlu lah bertanya
Macam cibai lah perasaan masa tu
Aku maki maki dalam hati 
Kenapa lah masa ni jugak nak lalu belakang aku
Shit

Bismilahitawakal
Alhamdulilah tak ada apa2
Setiba depan guard rumah
Aku dapat tarik nafas lega

Aku tak sanggup menjadi mangsa rogol
Mangsa ragut etc...
Tapi aku akur 
Kalau dah takdir masa itu aku 'kena'
Ya Allah aku berlindung dibawah mu
Selamatkan lah hamba mu
Hina ini

0 comments: