THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday 1 November 2013

Aku hanya mampu menulis

Dan terus menulis
Cara ini dapat reduce perasaan membunuh
Mungkin........

Aku lihat susuk tubuh aku dihadapan cermin
Cermin mengejek aku kurus damnn
Hakikatnya gemok
Aku bersyukur ciptaan Allah semua indah belaka

Bukanlah mahu bercerita tentang fizikal
Tapi rohani
Sampai bila lah perasan riak bangga takabur
Ini mahu hilang
Ya Allah
Celikkan lah mata hati ini
Cepat cepat lah berubah

Andai semua orang tahu
Betapa indahnya mengabdikan diri kepadaMu
Nescaya aku orang terpaling senyum melihat
Keindahan manusia
Sebuah senyuman yang engkau hanya tahu
Bahagianya aku

Tapi aku manusia biasa
Yang hanya mampu berkata dan terus berkata
Yang selalu melakukan silap dan silap
Aku cuba bermunasabah diri
Bercinta dengan Mu
Wahai Penciptaku


0 comments: