THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday 11 July 2015

Tidak dapat untuk aku membuat orang paham

Apa aku rasa apa aku nak
Apa aku buat
Tak semua itu tak

Bukan aku tidak mahu memberi peluang
Tak bukan itu
Bukan aku membenci kau
Tak bukan itu jugak
Bukan aku tidak memaafkan kau
Tak jugak bukan

Pertamanya 
Aku berani 
Kerana aku tidak salah
Orang mahu menuduh aku
Tidak ada peluang untuk aku meluahkan
Tidak mengapalah
Ada bagusnya aku mengalah
Diam bukan maksud aku untuk lari
Tapi dalam api aku tidak mahu jadi api

Tuhan maha tahu
Apa aku rasa
Apa aku buat

Dan sekarang
Mungkin aku perlu masa untuk diri sendiri
Aku penat untuk jadi bodoh lagi
Aku relakan org yg bukan mak abah aku yg tentukan hidup masa depan aku
Aku punya masa depan
Biarlah aku sendiri yg buat

Aku bukan ingin kebebasan untuk kelalaian
Tapi setiap apa aku buat hanya untuk dimarahi ni
Lebih baik hidup dalam penjara

Aku tahu niat nya baik untuk membentuk dari skrg
Tapi boleh sendiri fikir
Dgn cara apakah kau ajar
Adakah dgn cara menghukum?
Atau juga dengan cara seks?
Atau juga dgn cara mengarah!

Semua boleh fikir
Semua boleh dibawak bincang


Aku sedar aku tidak sebaik kau
Tapi sebagai diri aku
Aku tahu apa aku buat

Freedom is being you without anyone's permission....

0 comments: