THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday 1 December 2014

AKU TIDAK SEMPURNA

Aku hanya manusia biasa
Yang tidak lari dari membuat silap

Kenapa aku marah
Kenapa aku tegur
Hanya kerana aku 
Menyanyagi kau 
Yang kau sendiri x tahu 
Ikhlasnya sayang aku 
Terhadap kau

Sayang buat aku marah
Sayang buat aku tegur
Sayang buat aku mengalah

Tetapi kerana aku
Menguji
Aku menilai
Cinta kau hilang
Sekelip mata

Sayang yg aku agongkan selama ini
Jadi abu yg berterbangan

Bahagia yang aku kecapi dahulu
Jadi derita yang tak mampu aku tempuhi 

Hidup yang dulunya gelap
Kau terangi dengan cahaya

Kini kau pergi
Kau membawa cahaya-cahaya
Yang selama ini membantu aku
Untuk aku terus melangkah

Kini tinggal aku sendiri
Melangkah dalam
Kegelapan mencari cahaya

Sedangkan kau melangkah jauh 
Dipenuhi cahaya-cahaya 
Tidak sedikit pon kau menoleh

Hanya doa aku kirimkan
Buat kau
Agar hidup kau diterangi cahaya 
Yang tidak akan padam

Kini
pintu mahligai ini
Akan ku kunci
Buat selama lamanya 

Tamatlah sebuah cerita 
Hidupku bersamamu

Smile can hide thousand tears

-This poem has been create from someome to me

0 comments: