THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 27 August 2013

Kemaafan dendam terindah

Terkadang aku merasa
Benda yang rapat makin rasa menjauh
Aku rindu waktu dimana kita sangat bahagia
Takdir tertulis
Begini jalan cerita aku
Aku akur dan hormat

Sebenarnya rasa sakit dalam hati
Tapi aku cuba memaafkan
Karna itu dendam terindah
Dan sebab aku ingin kecapi rasa bahgia itu bersama
Tak guna aku rasa bahgia itu sorang sorang
Aku bukan tamak

Dimata kau
Aku tiada makna
Seperti aku merasa
Kau pura pura tidak mengenaliku
Tak mengapa
Aku masih mampu tersenyum
Kerana kesabaran aku mampu,yang tidak setanding summayah

Kau
Aku tidak mahu ada perbalahan
Sebab itu bukan cara aku
Untuk mencari bahgia
Mungkin sekarang aku dibawah
Dicaci maki
Direndahkan
Diperbodohkan
Aku susah

Dunia bukan milik engkau
Kerana keberadaan kau diatas
Tapi
Aku percaya Allah
Dia mengatur ini untuk aku
Aku merasa susah sekarang
Kerana aku akan senang suatu hari kelak

Aku cuba kembali berpinar walau berkali kali aku tersungkur

0 comments: