THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 13 March 2013

benci aku ? tak pa

post di mula dengan Basmalah
1 2 3 ok ok go !
kali ini ya kali ini
aku Indah atau nama komersial dari kecik comel@mel
nak semak entri kali ni cerita pasal aku

kali ini jujur nama aku macam orang dulu dulu
klasik,
kuno,
orang kampung,
tapi kau ada nama macam aku ?
'Nor Indah Sari'
indah kan nama aku
aku tak pernah malu
tak kan segan
takkan hina
sebab aku bangga nama aku sedemikian
memiliki unik orang tak ada
sebab mak aku yang bubuh
ya mak aku yang melahirkan aku

aku bangga jadi mel
bukan kerana aku karang cerita
bukan aku nak bangga bangga kan aku
tidak
ralat sama sekali
sebab aku tetap aku
bukan topeng apabila di hadapan orang

aku bukan anak berada
aku anak kebanyakkan
asal kampung
felda
banyak pokok sawit
rumah papan
18 tahun aku disini
dan sekarang aku ke kota metropolitan
menyambung belajar
mungkin tahap diploma sahaja
sebab bagi aku tak perlu degree untuk berjaya
usaha aku itu yang perlu

aku tahu ramai orang tak suka aku
tak pa
aku tak kesah
sebab aku pekakbuta dengan orang tepijalan punya bisikkan
pendirian aku jelas
aku kenal aku

jadi gadis bukan senang
kena jaga tatasusilah, ya
kena jaga kulit, ya
kena calet mekap, ya
kena kena contol ayu,ya

pendapat aku,aku tak perlu itu
aku mahu kesederhaan
yang bisa dikongsikan bersama
rupa tak lawa tak apa
janji berilmu
kulit tangan hitam gelap kotor kotor
tak apa
janji menghasilkan sesuatu yang berfaedah
kaki berkurap takpa
asalkan menuju tempat yang baik

bagi aku jadi diri sendiri yang nyata jelas itu
lebih baik
dari berpura-pura

aku jahat
aku nakal
aku tak lawa
aku gelak macam jantan
aku suka kerja gila
aku suka kerja macam jantan
aku mekap kadang kadang
aku tak suka control ayu
aku "food hunter"
aku gendut
aku tak suka novel
aku sombong pada mulanya
tapi siapa kenal aku, mereka lebih kenal
peramah
cibai
buruk perangainya aku

aku suka aku sayang diri aku MEL-







0 comments: