THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday 28 February 2013

tiga huruf

m a k
ya tiga huruf itu
tiga huruf itu aku sentiasa mengingati
setiap hembus angin
setiap nafas dihirup
setiap kali melangkah
setiap sudut penjuru

bukan m a k sahaja
wajah mu ya aku rindu
wajah mu ya aku terbayangkan
indahnya layanan mu
suap kasih sayang
sumbat apa kemahuanku
perih keringat menyelesakan aku
membimbangkan aku
membimbing

diberi seluas laut uang
tak tentu cukup untuk membalas perih keringat mu
m a k insan menagis karna ku
m a k insan risau karna ku
maafkan aku derhaka ini
terlalu melukakan hati besar mu
terlalu memotong apa hajat mu
terlalu sia sia kan memberianmu

andai hati bisa di bentang
ingin aku kau tahu sebesar luas nya
cinta sayang rindu terhadap  m a k
segigih nya aku ingin melihat m a k juga bahgia

maaf anak derhaka ini andai tidak mampu untuk mengukir senyuman
dibibir mu ayng selalu mengkucup di dahi pipi anak derhara ini
m a k ingin kau tahu
aku sayang erat mu



0 comments: