THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday 21 March 2014

Tear

Mmg betul senyuman boleh sembunyikan seribu kesedihan

Biarkan aku sendiri
Biarlah aku sedih 
Aku menangis basah
Tanpa siapa tahu
Aku tak perlu bahu seseorang
Tak penting bagi aku
Biarlah aku sendiri yang tahu
Aku sendiri yang tanggung

Aku tak mahu tangis di hadapan orang
Malah orang tersayang sekali pun
Aku tahu
Manusia x pernah akan peduli
Manusia kejam

Tuhan
Aku sangat berterima kasih
Atas kurnia yg terlah engkau beri pinjamkan kepada aku
Aku tahu aku xlayak terima ini
Sebab terlalu banyak dosa aku pada Engkau

Mata melihat benda xsepatutnya
Telinga mendengar hal yg lalai
Mulut mengata hal tidak baik
Tangan lakukan benda tak faedah
Kaki menuju ke tempat haram

Kalau aku tahu aku akan banyak melakukan dosa
Kalau disaat lahir itu aku boleh meminta
Aku nak mintak lahir lah aku dgn buta
Aku tak sanggup melihat dunia yang jahat ini
Biar lah buta asalkan tak terjerumus dengan duniawi ini
Dimana mana manusia kejam
Menyakitkan hati orang
Buat orang sedih




0 comments: